Organisatie
Stichting WGC Huizen is een stichting zonder winstoogmerk. De eindverantwoordelijkheid ligt bij de bestuurder. Het toezicht wordt gevormd door de Raad van Toezicht. De Stichting kent een cliëntenraad.
Raad van Bestuur
Raad van Toezicht
De Raad van Toezicht houdt toezicht op de raad van bestuur en het beleid van WGC Huizen. De raad van toezicht bestaat uit vijf leden.
De Raad van Toezicht bestaat uit:
- Mevrouw L.M. Tijhaar (voorzitter)
- Mevrouw A. Valent
- Mevrouw H. Rippen
- De heer A. Makkinje
- De heer P. Achterberg
Cliëntenraad
In 2021 is de eerste cliëntenraad van de WGC geïnstalleerd. De cliëntenraad heeft de behartiging van de gemeenschappelijke belangen van alle cliënten als taak. Naast een aantal wettelijke rechten die de raad heeft is de raad nog op zoek naar de beste manier om de belangenbehartiging vanuit de cliënten vorm te geven voor de WGC Huizen.
De cliëntenraad heeft nu vijf leden:
- De heer R. van Harskamp
- De heer E.J. van Tulder
- Mevrouw E. Verbree
- Mevrouw J. van Stijgeren
- Mevrouw M. Hilhorst
De cliëntenraad zoekt nog nieuwe leden. Bent u geïnteresseerd of wilt u iets delen neem dan contact met de cliëntenraad via de e-mail: clientenraad@wgchuizen.nl. Uw bericht komt rechtstreeks bij de cliëntenraad aan.
Directie en Administratie
Directie en administratie zorgen samen voor alle niet-zorginhoudelijke zaken binnen de gezondheidscentra.
De directie is eindverantwoordelijk voor de financiële resultaten en de kwaliteit van de geleverde diensten binnen de stichting.
De medewerkers op de administratie zorgen voor de financiële afhandeling van de dienstverlening door het declareren van behandelingen bij de zorgverzekeraars en het verzenden van facturen aan particulieren. Verder zorgt de administratie voor contacten met leveranciers, de financiële verslaglegging, het personeelsbeleid en al de verder voorkomende werkzaamheden.
De administratie is bereikbaar via de mail op: administratie@wgchuizen.nl.
Openingstijden
Maandag | 08.00 uur – 14.00 uur |
Dinsdag | 08.00 uur – 16.30 uur |
Woensdag | 08.00 uur – 14.00 uur |
Donderdag | 08.00 uur – 16.30 uur |
Vrijdag | 08.00 uur – 14.00 uur |
Openingstijden
Maandag | 08.00 uur – 14.30 uur |
Dinsdag | 08.00 uur – 15.00 uur |
Woensdag | 08.00 uur – 12.00 uur |
Donderdag | 08.00 uur – 14.30 uur |
Vrijdag | 08.00 uur – 12.00 uur |
Telefoonummer
Bel naar 035-5240252
Medewerkers
Ivanka Flowerree
Hoofd administratie
Cisca Kalb
Administratief medewerkster
Miranda Roodenburg
Financieel medewerkster
Cynthia Ottens
Administratief medewerkster
Eveline Patoir
Kwaliteits-beleids
medewerker
medewerker